Školení

Jak pracovat s Daktelou a vyplňovat formuláře

Otázky a odpovědi

Pročtěte si pozorně nejčastější dotazy k práci s Daktelou

Znalostní báze

V aplikaci Daktela najdete rozsáhlou znalostní bázi, kterou budete používat denně během hovorů. 
⚠️ Ke znalostní bázi se dostanete pouze přes účet Daktela ⚠️

Užitečné odkazy ze znalostní báze:
Celá znalostní báze
Krajová specifika (pravidla vypisování e-žádanek v rámci jednotlivých krajů)
Zkratky
Zkušební hovory
Teorie trasování
Nové postupy a návody
Call script
Co mám dělat, když..
Takhle ne!
eŽádanka
Algoritmy

Přihlašovací údaje vám přišly do e-mailu z emailu TCC ([email protected]) s předmětem Přihlašovací údaje do Daktela systému. V těle emailu máte přihlašovací jméno ve tvaru: jmeno_prijmeni a heslo. Pokud vám e-mail nedorazil, podívejte se do spamu/nevyžádané pošty.

Do svého internetového prohlížeče zadejte tuto adresu: https://trasovaniext.daktela.com, vyplňte přihlašovací údaje a klikněte na přihlásit. Pozor, pro řádné spuštění aplikace je potřeba ještě stisknout červené tlačítko “Připojit” umístěné v pravém horním rohu. V momentě, kdy se vám v horní liště objeví další tlačítka počínající žlutou bublinou, jste připraveni na volání.

Za pomoci svých přihlašovacích údajů, které jste obdrželi při registraci se přihlašte do aplikace Daktela. Po přihlášení nezapomeňte stisknout červené tlačítko “Připojit” umístěné v pravém horním rohu. V momentě, kdy se vám v horní liště objeví další tlačítka počínající žlutou bublinou, jste připraveni na volání.

V Dashboardu v sekci 3. hovory klikněte na modré tlačítko s bílou rukou (úplně vpravo). Nemusíte řešit, komu voláte. Voláte frontě uživatelů, kteří se vám snaží dovolat.

V případě problémů s přihlášením nebo jinými technickými problémy s aplikací Daktela, kontaktujte podpora metodiky a procesů na telefonním čísle: +420 226 258 324 nebo e-mailem [email protected].

Pokud se vyskytl technický problém v aplikaci znemožnující práci v systému, kontaktujte technickou podporu Daktela na telefonním čísle: +420 226 258 324 nebo e-mailem [email protected]

V Dashboardu v kalendáři, dny s odloženými/naplánovanými hovory jsou označené zeleně. Hovor zahájíte kliknutím přímo na text vedle kalendáře.

Ano, sms zprávu posílejte skrze žlutou bublinu v horní liště. Doplníte pouze telefonní číslo a buď použijete uloženou šablonu zprávy a nebo napíšete vlastní. Sms zprávy posílejte pouze pokud se někomu nemůžete dovolat.

V Dashboardu naleznete v horní části sekci “Statusy” a vyberete hodící se políčko (Nedostupný/Volat později/Vyřešeno atp.). Poté v pravé části klikněte na “Uložit”.