Co mám dělat, když...

Chci začít volat:

1. načtu si hovor přes modrou ikonu ručičky

2. zkontroluji z jakého kraje hovor je a podle toho se podívám na krajová specifika

3. zkontroluji datum kontaktu s C+ pacientem nebo se podívám do poznámky či intenzity kontaktu

4. klikám na hovor a volám

5. vyřeším obecné informace a zdravotní stav RK

6. indikuji RK k testu

7. vyplním eŽádanku

8. sdělím karanténu a poučím RK o karanténě

9. ukončím hovor s RK

10. zkontroluji si formulář a uložím ho

Mám problém s odesláním eŽádanky?

eŽádanka – nedaří se ztotožnit osobu, se kterou mluvím, s registrem obyvatel.

Požádejte volaného ať vám nadiktuje jméno, které má uvedené v OP (anglické verze jmen, někdy mohou používat vícero jmen, pozor na záměnu jméno- příjmení). Zkontrolujte adresu (např. Praha 7, vyplňujeme jen Praha). Pokud ani tato varianta nefunguje, nastavte volanému jinou státní příslušnost, např. SK.

Odeslal jsem eŽádanku. Dostane rizikový kontakt informaci?

Ne, eŽádanka se přesouvá do prostředí odběrových míst, kde si pracovníci mohou ežádanky načítat. RK nedostává žádné potvrzení mail/SMS.

Odeslal jsem eŽádanku, mohu si ji nějak zkontrolovat?

Ne, eŽádanky zpětně není možné kontrolovat. Doporučený postup:

  • indikace testování
  • vyplnění eŽádanky
  • sdělení karantény

eŽádanku vyplňujte v době, kdy máte RK na telefonu v případě komplikací s eŽádankou.

Problém s vystavení eŽádanky (systém se seká, nenačítá nebo padá)

Kontaktujte helpdesk ÚZISu tel: 222 269 999 (Po- Čt 8:00-16:00, Pá 8:00-15:00) + můžete odeslat printscreen problému na mail: [email protected] + informujte svého TL.

Hovor odložte na později a zkuste odeslat eŽádanku později.

Zaškrtávám v eŽádance “Hradí KHS”?

Ne, nikdy.

Jaké odběrové místo nastavím v eŽádance odběrovou sanitkou?

Nastavíte „Domácí odběr“ Pracovníci mobilního odběrového místa (odběrové sanitky) provedou odběr v domácím prostředí, nepřeváží RK do nemocnice na test.